BENU Direct draagt hulpmiddelenzorg over aan Bosman

Dit najaar zal de dienstverlening van BENU Direct worden overdragen aan Bosman, een gerenommeerd zorgbedrijf met 90 jaar ervaring in medische hulpmiddelen in Nederland. BENU Direct en Bosman zorgen er samen voor dat u en uw cliënten kunnen blijven vertrouwen op de dienstverlening die u gewend bent. Daar hoeft u niets voor te doen.

Geen zorgen, er verandert niets 

Voorlopig kunt u uw bestellingen voor cliënten gewoon blijven doen zoals u altijd doet en ook het contact blijft op dezelfde manier verlopen. Mocht hier iets in wijzigen dan brengen wij u hiervan op de hoogte. 

Overdracht gegevens  

Om zeker te zijn dat we de zorg kunnen blijven leveren, is het nodig om de gegevens van onze klanten over te dragen aan Bosman. Op grond van wet- en regelgeving hebben klanten het recht om hier bezwaar tegen te maken. Let op! Als u bezwaar maakt, dient u zelf een andere leverancier te zoeken. Bezwaar maken is mogelijk tot en met 31 oktober 2024. Cliënten zijn hier onlangs ook over geïnformeerd.

U kunt hier bezwaar maken.

Vragen

Heeft u nog vragen over de overdracht van BENU Direct aan Bosman? Neem dan contact met ons op via zorg@benu.nl.